Od 1. 9. 2012 je naše škola zapojena do projektu EU peníze školám s názvem
Multimédia na Ukrajinské
Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/21.3759
Cílem projektu je prostřednictvím nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu počátečního vzdělávání na základní škole v České republice. Zkvalitnění a zefektivnění výuky bude dosaženo metodickým vzděláváním a podpůrnými kurzy pedagogických pracovníků, tvorbou a následným používáním nových metodických pomůcek a učebních materiálů ve výuce. Zvýšení efektivity práce se žáky ve vybraných prioritních tématech bude probíhat individualizací výuky prostřednictvím dělení hodin nebo podporou při vzdělávání žáků se SVP a žáků mimořádně nadaných. Snížení výskytu rizikového chování u žáků ZŠ a podpory rovného přístupu ke vzdělávání bude v projektu podpořeno zapojením asistenta pedagoga, psychologa, speciálního pedagoga nebo zavedením programu primární prevence.
Vytvořené digitální učební materiály
Všechny hodiny jsou zpracované ve Smart Notebooku (poskytneme na požádání).
1. šablona (60 DUM) – 1. Stupeň – Český jazyk a jazyková komunikace
- Sada – Tematická oblast – český jazyk – 1.r.
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.1 – hlásky
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.2 – slabiky
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.3 – slabiky
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.4 – nácvik čtení slabik a vět
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.5 – slabiky, hlásky, věty
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.6 – písmena, slova, věty
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.7 – skládání slov ze slabik
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.8 – slabiky, slova, věty
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.9 – slabiky, slova, věty
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.10 – slabiky, slova, věty
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.11 – slabiky, slova, věty
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.12 – dopňování, slova, věty
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.13 – krátké věty, dopňování slov
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.14 – krátké věty, dopňování slov
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.15 – krátké věty, dopňování slov
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.16 – krátké věty, dopňování slov
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.17 – krátké věty, dopňování slov
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.18 – krátké věty, dopňování slov
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.19 – krátké texty, doplňování slov
- VY_32_Inovace_ČJ.1.1.1.20 – krátké texty, doplňování slov
2. Sada – Tematická oblast – český jazyk – 4.r.
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.1 – vyjmenovaná slova po b
- VY_32_Inovace Čj.4.1.2.2 – vyjmenovaná slova po l
- VY_32_Inovace Čj.4.1.2.3 – vyjmenovaná slova po m
- VY_32_Inovace Čj.4.1.2.4 – vyjmenovaná slova po p
- VY_32_Inovace Čj.4.1.2.5 – vyjmenovaná slova po s
- VY_32_Inovace Čj.4.1.2.6 – vyjmenovaná slova po v
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.7 – slovní druhy – opakování
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.8 – podstatná jména – rod a číslo
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.9 – podstatná jména – pád
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.10 -podstatná jména rodu středního – vzory
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.11 – podstatná jména rodu ženského – vzory
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.12 – podstatná jména rodu mužského – vzory
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.13 – podstatná jména – souhrnné opakování
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.14 – slovesa – přítomný čas
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.15 – slovesa – minulý čas
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.16 – slovesa – budoucí čas
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.17 – slovesa – časování – opakování učiva
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.18 – věta jednoduchá a souvětí
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.19 – podmět a přísudek
- VY_32_Inovace_Čj.4.1.2.20 – shoda podmětu s přísudkem
3. Sada – Tematická oblast – český jazyk – 5.r.
- VY_32_Inovace_čj.5.1.3.1.Tvoření slov – odvozování
- VY_32_Inovace_čj.5.1.3.2 – Zdvojené souhlásky
- VY_32_Inovace_čj.5.1.3.3 – Přídavná jména odvozená příponou -ský
- VY_32_Inovace_čj.5.1.3.4 – Předpony s-, z-, vz-
- VY_32_Inovace_čj.5.1.3.5 – Předložky s, z
- VY_32_Inovace_čj.5.1.3.6 – Skupiny bě, bje, vě, vje, pě, mě, mně
- VY_32_Inovace_čj.5.1.3.7 – Slovní druhy
- VY_32_Inovace_čj.5.1.3.8 – Podstatná jména (úvod, pád)
- VY_32_Inovace_čj.5.1.3.9 – Podstatná jména (číslo, rod)
- VY_32_Inovace_čj.5.1.3.10 – Skloňování podstatných jmen
- VY_32_Inovace_ČJ.5.1.3.11- Přídavná jména
- VY_32_Inovace_ČJ.5.1.3.12- Skloňování přídavných jmen tvrdých.
- VY_32_Inovace_ČJ.5.1.3.13-Skloňování přídavných jmen měkkých
- VY_32_Inovace_ČJ.5.1.3.14-Skloňování přídavných jmen přivlastňovacích
- VY_32_Inovace_ČJ.5.1.3.15-Slovesa
- VY_32_Inovace_ČJ.5.1.3.16-Skloňování zájmen já, ty, se
- VY_32_Inovace_ČJ.5.1.3.17-Skloňování zájmen my, vy, on, ona, ono
- VY_32_Inovace_ČJ.5.1.3.18-Číslovky
- VY_32_Inovace_ČJ.5.1.3.19-Shoda přísudku s podmětem
- VY_32_Inovace_ČJ.5.1.3.20-Shoda přísudku s několikanásobným podmětem
2. šablona (60 DUM) – 1. Stupeň – Člověk a jeho svět
- Sada – Tematická oblast – člověk a jeho svět 1.a 2.r.
- VY_32_Inovace_ČaJS.1.2.1.1 Dopravní výchova
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.2 Les
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.3 Lidé a čas
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.4 Lidské tělo
- VY_32_Inovace_ČaJS.1.2.1.5 Ovoce a zelenina 1.ročník
- VY_32_Inovace_ČaJS.1.2.1.6 Roční období 1.ročník
- VY_32_Inovace_ČaJS.1.2.1.7 Týden a rok 1.ročník
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.8 Týden a rok
- VY_32_Inovace_ČaJS.1.2.1.9 Hospodářská zvířata
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.10 Zelenina
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.11 Jak třídit odpad
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.12 Povolání a profese
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.13 Nemoc a úraz
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.14 Potraviny a výživa
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.15 Naše vlast
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.16 Jaro
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.17 Moje rodina
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.18 Dřeviny
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.19 Louka
- VY_32_Inovace_ČaJS.2.2.1.20 U vody
2. Sada – Tematická oblast – vlastivěda 4. a 5.r.
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.4.2.2.1 Světové strany na mapě
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.4.2.2.2 Města ČR
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.4.2.2.3 ČR – demokratický stát
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.4.2.2.4 Členění ČR
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.4.2.2.5 Obyvatelstvo ČR
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.4.2.2.6 Povrch ČR
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.4.2.2.7 Vodní toky a plochy
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.4.2.2.8 Počasí a podnebí ČR
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.4.2.2.9 Půda a zemědělství ČR
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.4.2.2.10 Nerostné suroviny a růmysl ČR
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.5.2.2.11 Naše modrá planeta
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.5.2.2.12 Evropa – poloha a pohoří
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.5.2.2.13 Živočichové a rostliny v různých oblastech
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.5.2.2.14 ČR – co už vím
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.5.2.2.15 ĆR – kraje
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.5.2.2.16 ČR jako součást Evropy
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.5.2.2.17 Slovensko náš nejbližší soused
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.5.2.2.18 Polsko – náš severní soused
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.5.2.2.19 Německo – nejsilnější stát Evropy
- VY_32_Inovace_ČaJS/Vl.5.2.2.20 Rakousko – náš jižní soused
3. Sada – Tematická oblast – přírodověda 4. a 5.r.
- VY_32_Inovace_ČaJS.4.2.3.1-Živočichové v lese
- VY_32_Inovace_ČaJS.4.2.3.2-Rostliny na louce
- VY_32_Inovace_ČaJS.4.2.3.3-Živočichové na louce.
- VY_32_Inovace_ČaJS.4.2.3.4-Živočichové na poli
- VY_32_Inovace_ČaJS.4.2.3.5-Rostliny vod a bažin
- VY_32_Inovace_ČaJS.4.2.3.6-Živočichové vod a bažin
- VY_32_Inovace_ČaJS.4.2.3.7-Jaro v přírodě
- VY_32_Inovace_ČaJS.4.2.3.8-Neživá příroda
- VY_32_Inovace_ČaJS.4.2.3.9.-Význam rostlin pro člověka
- VY_32_Inovace_ČaJS.4.2.3.10-Význam živočichů pro člověka
- VY_32_Inovace_ČaJS.5.2.3.11-Třídění organismů
- VY_32_Inovace_ČaJS.5.2.3.12-Mikroorganismy
- VY_32_Inovace_ČaJS.5.2.3.13-Houby
- VY_32_Inovace_ČaJS.5.2.3.14-Rostliny
- VY_32_Inovace_ČaJS.5.2.3.15-Živočichové
- VY_32_Inovace_ČaJS.5.2.3.16-Kostra
- VY_32_Inovace_ČaJS.5.2.3.17-Svalstvo
- VY_32_Inovace_ČaJS.5.2.3.18-Kůže
- VY_32_Inovace_ČaJS.5.2.3.19-Dýchací soustava
- VY_32_Inovace_ČaJS.5.2.3.20-Cévní soustava
3. šablona (60 DUM) – 1. Stupeň – Všeobecně vzdělávací předměty 1.-5. r.
- Sada – Tematická oblast – matematika 4.r.
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.1 -Čtyřciferná čísla
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.2 -Porovnávání čtyřciferných čísel
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.3 -Zaokrouhlování čísel
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.4 -Sčítání čtyřciferných čísel.
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.5 – Slovní úlohy na sčítání do 10 000
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.6 -Odčítání čtyřciferných čísel
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.7 – Písemné násobení do 10 000
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.8 -Slovní úlohy na násobení do 10 000
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.9 -Dělení se zbytkem
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.10 – Slovní úlohy na dělení
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.11 – čísla větší než 10 000
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.12 – sčítání čísel větších než 10 000.
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.13 -Převody jednotek I.
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.14 – Převody jednotek II
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.15 římské číslice
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.16 -Slovní úlohy na převod jednotek.
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.17 – Násobení trojciferných čísel
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.18 – Geometrické tvary (trojúhelník, čtverec, obdélník
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.19 – Obvody a obsahy geometrických tvarů
- VY_32_Inovace_M.4.3.1.20 – Sčítání a odčítání v oboru do 1 000 000
2. Sada – Tematická oblast – matematika 1.r.
- VY_32_Inovace_M.1.3.2.1 seznámení s číslicemi 1-5
- VY_32_Inovace_1.3.2.2 pravolevá orientace
- VY_32_Inovace_1.3.2.3 seznámení s geometrickými tvary
- VY_32_Inovace_1.3.2.4 rozklad číslice 5 a sčítání do 5
- VY_32_Inovace_1.3.2.5 počítání v oboru 0-5
- VY_32_Inovace_1.3.2.6 seznámení s číslicí 6
- VY_32_Inovace_1.3.2.7 seznámení s číslicí 7
- VY_32_Inovace_1.3.2.8 početní operace sčítání 0-7
- VY_32_Inovace_1.3.2.9 sčítání a odčítání v oboru 0-8
- VY_32_Inovace_1.3.2.10 seznámení s číslicí 9
- VY_32_Inovace_1.3.2.11 sčítání a dčítání do 9
- VY_32_Inovace_1.3.2.12 čtvercová sít a geometrické útvary
- VY_32_Inovace_1.3.2.13 vyvození 11-15
- VY_32_Inovace_1.3.2.14 sčítání v oboru 0-15.
- VY_32_Inovace_1.3.2.15 geometrické útvary
- VY_32_Inovace_1.3.2.16 geometrická tělesa
- VY_32_Inovace_1.3.2.17 odčítání v oboru 0-15
- VY_32_Inovace_1.3.2.18 vyvození 16-20
- VY_32_Inovace_1.3.2.19 sčítání do 20
- VY_32_Inovace_M.1.3.2.20 sčítání, odčítání v oboru 0-20
3. Sada – Tematická oblast – hudební výchova 1.-5.r.
- VY_32_Inovace_HV.1.3.3.1 Zvuky
- VY_32_Inovace_HV.1.3.3.2 Začínáme s notami
- VY_32_Inovace_HV.1.3.3.3 Malované písničky
- VY_32_Inovace_HV.1.3.3.4 Šel zahradník do zahrady
- VY_32_Inovace_HV.2.3.3.5 Hrátky s takty
- VY_32_Inovace_HV.2.3.3.6 Pásla ovečky
- VY_32_Inovace_HV.2.3.3.7 Zvuky a tóny
- VY_32_Inovace_HV.2.3.3.8 Poznej noty
- VY_32_Inovace_HV.3.3.3.9 Takt,taktová čára
- VY_32_Inovace_HV.3.3.3.10 Já jsem muzikant
- VY_32_Inovace_HV.3.3.3.11 Skupiny hudebních nástrojů
- VY_32_Inovace_HV.3.3.3.12 Opakování hudebních pojmů
- VY_32_Inovace_HV.4.3.3.13 Hrajeme si s takty
- VY_32_Inovace_HV.4.3.3.14 Hudební hrátky
- VY_32_Inovace_HV.4.3.3.15 Ten chlumecký zámek
- VY_32_Inovace_HV.4.3.3.16 Píseň Abeceda.
- VY_32_Inovace_HV5.3.3.17 Píseň Chajda malá
- VY_32_Inovace_HV.5.3.3.18 Bedřich Smetana
- VY_32_Inovace_HV.5.3.3.19 Život a dílo A.Dvořáka
- VY_32_Inovace_HV.5.3.3.20 Nástroje symfonického orchestru
4. šablona (60 DUM) – Všeobecně vzdělávací předměty 6.-7. r.
Sada – Tematická oblast – dějepis 6.-7. r.
- VY_32_Inovace_D.6.4.1.1 – Neolitická revoluce
- VY_32_Inovace_D.6.4.1.2 – Pravěk v českých zemích
- VY_32_Inovace_D.6.4.1.3 – Keltové.
- VY_32_Inovace_D.6.4.1.4 – Germáni
- VY_32_Inovace_D.6.4.1.5 – Slované
- VY_32_Inovace_D.6.4.1.6 – Úvod do starověku
- VY_32_Inovace_D.6.4.1.7 – Mezopotámie
- VY_32_Inovace_D.6.4.1.8 – Starověký Egypt
- VY_32_Inovace_D.6.4.1.9 – Starověké Řecko
- VY_32_Inovace_D.6.4.1.10 – Starověké Řecko II.
- VY_32_Inovace_D.7.4.1.11 – Arabové
- VY_32_Inovace_D.7.4.1.12 – Vikingové
- VY_32_Inovace_D.7.4.1.13 – Kyjevská Rus
- VY_32_Inovace_D.7.4.1.14 – Sámova říše
- VY_32_Inovace_D.7.4.1.15 – Velká Morava.
- VY_32_Inovace_D.7.4.1.16 – Středověká vesnice
- VY_32_Inovace_D.7.4.1.17 – Středověké město
- VY_32_Inovace_D.7.4.1.18 – Válka růží
- VY_32_Inovace_D.7.4.1.19 – Papežské schizma
- VY_32_Inovace_D.7.4.1.20 – Zámořské objevy
2. Sada – Tematická oblast – přírodopis 6.-7. r.
- VY_32_Inovace_PŘ.6.4.2.1-Ostnokožci
- VY_32_Inovace_PŘ.6.4.2.2-Projevy života
- VY_32_Inovace_PŘ.6.4.2.3-Vztahy mezi organismy
- VY_32_Inovace_PŘ.6.4.2.4-Zkoumání přírody
- VY_32_Inovace_PŘ.6.4.2.5-Buňka
- VY_32_Inovace_PŘ.6.4.2.6-Typy buněk
- VY_32_Inovace_PŘ.6.4.2.7.-Jednobuněčné a mnohobuněčné organismy
- VY_32_Inovace_PŘ.6.4.2.8-Viry
- VY_32_Inovace_PŘ.6.4.2.9-Houby
- VY_32_Inovace_PŘ.6.4.2.10-Žahavci
- VY_32_Inovace_PŘ.7.4.2.11-Obojživelníci
- VY_32_Inovace_PŘ.7.4.2.12-Želvy
- VY_32_Inovace_PŘ.7.4.2.13-Krokodýli
- VY_32_Inovace_PŘ.7.4.2.14-Ještěři
- VY_32_Inovace_PŘ.7.4.2.15-Botanika
- VY_32_Inovace_PŘ.7.4.2.16-Ryby
- VY_32_Inovace_PŘ.7.4.2.17-Dělení ryb
- VY_32_Inovace_PŘ.7.4.2.18-Hadi
- VY_32_Inovace_PŘ.7.4.2.19-Ptáci
- VY_32_Inovace_PŘ.7.4.2.20-Ptáci břehů tekoucích vod
3. Sada – Tematická oblast – zeměpis 6.-7. r.
- VY_32_Inovace_Z.6.4.3.1-Planeta Země
- VY_32_Inovace_Z.6.4.3.2-Sluneční soustava
- VY_32_Inovace_Z.6.4.3.3-Trvaní dne a noc
- VY_32_Inovace_Z.6.4.3.4-Zeměpisná síť
- VY_32_Inovace_Z.6.4.3.5-Čas ve světě
- VY_32_Inovace_Z.6.4.3.6-Sopečná činnost
- VY_32_Inovace_Z.6.4.3.7-Hydrosféra
- VY_32_Inovace_z.6.4.3.8-Tropické deštné pralesy
- VY_32_Inovace_z.6.4.3.9-Savany
- VY_32_Inovace_z.6.4.3.10-Afrika
- VY_32_Inovace_Z.7.4.3.11-Amerika.
- VY_32_Inovace_Z.7.4.3.12-USA zajímavosti
- VY_32_Inovace_Z.7.4.3.13-Brazílie
- VY_32_Inovace_Z.7.4.3.14-Latinská Amerika
- VY_32_Inovace_Z.7.4.3.15-Asie
- VY_32_Inovace_Z.7.4.3.16-Asie opakování
- VY_32_Inovace_Z.7.4.3.17-Severní Evropa
- VY_32_Inovace_Z.7.4.3.18-Západní Evropa
- VY_32_Inovace_z.7.4.3.19-Německo
- VY_32_Inovace_z.7.4.3.20-Evropa
5. šablona (60 DUM) – Všeobecně vzdělávací předměty 8.-9. r.
Sada – Tematická oblast – dějepis 8.-9.r.
- VY_32_Inovace_D.8.5.1.1 – Romantismus
- VY_32_Inovace_D.8.5.1.2 – Rok 1848
- VY_32_Inovace_D.8.5.1.3 – Emancipace žen
- VY_32_Inovace_D.8.5.1.4 – Vynálezci a objevitelé
- VY_32_Inovace_D.8.5.1.5 – Imperialismus a kolonialismus
- VY_32_Inovace_D.8.5.1.6 – Sjednocení Německa, Itálie
- VY_32_Inovace_D.8.5.1.7 – AZ KVÍZ Rusko za prvních Romanovců
- VY_32_Inovace_D.8.5.1.8 – Americká občanská válka
- VY_32_Inovace_D.8.5.1.9 – Židé v českých zemích v 19. století
- VY_32_Inovace_D.8.5.1.10 – TGM
- VY_32_Inovace_D.9.5.1.11. – Vznik ČSR
- VY_32_Inovace_D.9.5.1.12 – Rozbití ČSR
- VY_32_Inovace_D.9.5.1.13 – AZ KVÍZ Československo v l. 1918-1938
- VY_32_Inovace_D.9.5.1.14 – Československo za II. světové války
- VY_32_Inovace_D.9.5.1.15 – ČSR po II. světové válce
- VY_32_Inovace_D.9.5.1.16 – Komunistický převrat
- VY_32_Inovace_D.9.5.1.17 – Politické procesy 50. let 20. Století
- VY_32_Inovace_D.9.5.1.18 – Pražské jaro
- VY_32_Inovace_D.9.5.1.19 – Normalizace
- VY_32_Inovace_D.9.5.1.20- Sametová revoluce
Sada – Tematická oblast – přírodopis 8.-9.r.
- VY_32_Inovace_PŘ.8.5.2.1-Lidská plemena
- VY_32_Inovace_PŘ.8.5.2.2-Dýchací soustava
- VY_32_Inovace_PŘ.8.5.2.3-Trávicí soustava
- VY_32_Inovace_PŘ.8.5.2.4-Živiny
- VY_32_Inovace_PŘ.8.5.2.5-Energetická rovnováha
- VY_32_Inovace_PŘ.8.5.2.6-Kůže
- VY_32_Inovace_PŘ.8.5.2.7-Nervová soustava I
- VY_32_Inovace_PŘ.8.5.2.8-Nervová soustava II.
- VY_32_Inovace_PŘ.8.5.2.9-Sluch
- VY_32_Inovace_PŘ.8.5.2.10-Zrak
- VY_32_Inovace_PŘ.9.5.2.11-Geologie
- VY_32_Inovace_PŘ.9.5.2.12-Minerály
- VY_32_Inovace_PŘ.9.5.2.13-Vznik minerálů
- VY_32_Inovace_PŘ.9.5.2.14-Prvky
- VY_32_Inovace_PŘ.9.5.2.15-Sulfidy
- VY_32_Inovace_PŘ.9.5.2.16-Oxidy I.
- VY_32_Inovace_PŘ.9.5.2.17-Oxidy II.
- VY_32_Inovace_PŘ.9.5.2.18-Vyvřelé horniny
- VY_32_Inovace_PŘ.9.5.2.19-Přeměněné horniny
- VY_32_Inovace_PŘ.9.5.2.20-Usazené horniny
Sada – Tematická oblast – zeměpis 8.-9.r.
- VY_32_Inovace_Z.8.5.3.1-Základní údaje ČR
- VY_32_Inovace_Z.8.5.3.2-Vodstvo ČR
- VY_32_Inovace_Z.8.5.3.3-Praha
- VY_32_Inovace_Z.8.5.3.4-Organizace státu
- VY_32_Inovace_Z.8.5.3.5-Středočeský kraj
- VY_32_Inovace_Z.8.5.3.6-Jihočeský kraj
- VY_32_Inovace_Z.8.5.3.7-Plzeňský kraj.
- VY_32_Inovace_Z.8.5.3.8-Vysočina
- VY_32_Inovace_Z.8.5.3.9-Jihomoravský kraj
- VY_32_Inovace_Z.8.5.3.10-Olomoucký kraj
- VY_32_Inovace_Z.9.5.3.11-Obyvatelstvo
- VY_32_Inovace_Z.9.5.3.12-Zemědělství.
- VY_32_Inovace_Z.9.5.3.13-Průmysl
- VY_32_Inovace_Z.9.5.3.14-Doprava
- VY_32_Inovace_Z.9.5.3.15-Státní zřízení
- VY_32_Inovace_Z.9.5.3.16-Správní členění.
- VY_32_Inovace_Z.9.5.3.17-Nové státy
- VY_32_Inovace_Z.9.5.3.18-Mezinárodní organizace
- VY_32_Inovace_Z.9.5.3.19-Ohniska napětí
- VY_32_Inovace_Z.9.5.3.20-Kácení tropických pralesů
6. šablona (60 DUM) – Jazyk a jazyková komunikace
Sada – Tematická oblast – německý jazyk 7.r.
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.1 – Ich heiße, ich bin…
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.2 – Zahlen
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.3 – Erste Wörter
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.4 – Ich wohne in, ich komme aus
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.5 – Farben
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.6 – Possessiv
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.7 – Das ABC
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.8 – Die Familie
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.9 – Adjektive
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.10 – In der Schule
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.11 – Wochentage
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.12 – Europa
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.13 – Fragepronomina
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.14 – Die Uhrzeit
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.15 – Substantive
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.16 – Hobbys
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.17 – Verben
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.18 – Jahreszeiten und Monate
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.19 – In den Ferien
- VY_32_Inovace_NJ.7.6.1.20 – Die Tiere
Sada – Tematická oblast – německý jazyk 8.r.
- VY_32_Inovace_NJ. 8.6.2.1 – Rad fahren, Ski laufen
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.2 – Lesen, fernsehen
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.3 – Präpositionen I
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.4 – Possessivpronomina
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.5 – Substantive
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.6 – Präpositionen II.
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.7 – Mein Tagesprogramm
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.8 – Verben
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.9 – Modalverben
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.10 – Personalpronomina
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.11 – Kleidung
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.12 – Meine Woche
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.13 – Ostern
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.14 – Deutschland, Berlin
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.15 – Österreich, Wien
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.16 – Essen und Trinken
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.17 – Die Steigerung der Adjektive
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.18 – Tschechien, Prag
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.19 – Zahlen
- VY_32_Inovace_NJ.8.6.2.20 – Ferienpläne
Sada – Tematická oblast – německý jazyk 9.r.
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.1 – Der Imperativ
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.2 – Beim Arzt
- VY_32_Inovace_NJ-9.6.3.3 – Reisen, Autokennzeichen
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.4 – Körperteile
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.5 – Ordinalzahlen
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.6 – Trennbare Verben
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.7 – Temporale Fragewörter
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.8 – Freizeit, Hobbys
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.9 – Reflexive Verben
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.10 – Der Satz, die Satzverbindung
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.11 – Das Subjekt man
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.12 – In der Stadt
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.13 – Grimms Märchen
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.14 – Hatte, war
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.15 – Das Wetter
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.16 – Feiertage
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.17 – Die Wortfolge
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.18 – Ferien und Aktivitäten
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.19 – Die Schweiz
- VY_32_Inovace_NJ.9.6.3.20 – Perfektum
7. šablona (60 DUM) – Jazyk a jazyková komunikace
- Sada – Tematická oblast – anglický jazyk 6.r. I
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.1 – Personal Information
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.2 – Daily Routine
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.3 – Present Simple
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.4 – Ordinal Numbers
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.5 – Present Continuous, Animals
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.6 – Adjectives
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.7 – Can, Can´t
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.8 – Must, Have to
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.9 – Past Simple
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.10 – Months and Dates
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.11 Present simple and present continuous
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.12 Object pronouns
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.13 Present continuous
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.14 Animals
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.15 Past simple – to be
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.16 Prepositions
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.17-Food
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.18-Quantifiers
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.19-Past simple – questions and negative sentences.
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.1.20-Present continuous-summary
2. Sada – Tematická oblast – anglický jazyk 6.r. II
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.1 – Noun + be + noun
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.2 – Noun + adjective
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.3 – Be + a location
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.4 – Using have and possessive adj
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.5 – Simple present tense I – daily habits
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.6 – Simple present tense II – frequency adverbs
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.7 – Simple present – negative
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.8 – Simple present – questions
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.9 – Simple present – information questions
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.10 – Time and weather
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.11 – Nouns – subjects and objects
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.12 – Subject and object pronouns
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.13 – Possessive nouns, adjectives and pronouns
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.14 – Nouns – singular and plural
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.15 – Nouns – count and noncount
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.16 – Measurements with noncount nouns
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.17 – Indirect object 1
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.18 – Indirect object 2
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.19 – Word order of adjectives
- VY_32_Inovace_AJ.6.7.2.20 – Expressions of quantity
3. sada – Tematická oblast – anglický jazyk 7.r. I
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.1 – Making comparisons
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.2 – The comparative
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.3 – Using as…as, less, but.
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.4 – The superlative
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.5 – Making comparisons with adverbs
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.6 – Ability – using can
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.7 – Using could
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.8 – Noun clauses 1
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.9 – Noun clauses 2.
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.10 – Polite questions
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.11 Adverbs 1
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.12 Scotland
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.13 Be going to
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.14 budoucí.čas.will
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.15-Will- summary
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.16-Invitations and making arrangements
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.17-Adverbs
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.18-Be supposed to
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.19-Telephone conversations
- VY_32_Inovace_AJ.7.7.3.20-My family
8. šablona (60 DUM) – Jazyk a jazyková komunikace
Sada – Tematická oblast – anglický jazyk 7.r. II
- Vy_32_Inovace_Aj.7.8.1.1-Over the map of Great Britain
- Vy_32_Inovace_Aj.7.8.1.2-Going to
- Vy_32_Inovace_Aj.7.8.1.3-Film
- Vy_32_Inovace_Aj.7.8.1.4-Have to
- Vy_32_Inovace_Aj.7.8.1.5-The weather and the seasons
- Vy_32_Inovace_Aj.7.8.1.6-Aesop fables
- Vy_32_Inovace_Aj.7.8.1.7-Past simple
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.8 – Adjectives
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.9 – Comparatives pro 7. ročník
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.10 – Superlatives
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.11 – Future time – be going to
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.12 – Future time – will
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.13 – The USA I.
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.14 – The USA II
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.15 – Asking questions I.
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.16 – Asking questions II.
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.17 – Questions with what
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.18 – Questions with which and whose
- VY_32_Inovace_Aj.7.8.1.19 – Questions with how
- VY_32_Inovace_AJ.7.8.1.20 – Gerunds and infinitives
Sada – Tematická oblast – anglický jazyk 8.r.
- Vy_32_Inovace_Aj.8.8.2.1-Past continuous
- Vy_32_Inovace_Aj.8.8.2.2-Indefinite pronouns and compound adverbs
- Vy_32_Inovace_Aj.8.8.2.3-London
- Vy_32_Inovace_Aj.8.8.2.4-Directions
- Vy_32_Inovace_Aj.8.8.2.5-English adjectives-ed.ing
- Vy_32_Inovace_Aj.8.8.2.6-Present perfect 1
- Vy_32_Inovace_Aj.8.8.2.7-Present perfect and Past simple
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.8 – Past continuous tense 1.
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.9 – Past continuous tense 2
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.10 – Simple past tense 1
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.11 – Simple past tense 2
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.12 – Present perfect simple I.
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.13 – Present perfect simple 2
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.14 – Modals – necessity
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.15 – Modals – giving advice
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.16 – Expressig ability and possibility
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.17 – Phrasal verbs 1
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.18 – Phrasal verbs 2.
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.19 -Be + past participle 1
- VY_32_Inovace_AJ.8.8.2.20 -Be + past participle 2
Sada – Tematická oblast – anglický jazyk 9.r.
- Vy_32_Inovace_Aj.9.8.3.1-Present simple and present continuous
- Vy_32_Inovace_Aj.9.8.3.2-Present perfect since,for
- Vy_32_Inovace_Aj.9.8.3.3 At the doctor´s
- Vy_32_Inovace_Aj.9.8.3.4-Passive voice 1
- Vy_32_Inovace_Aj.9.8.3.5-Australia
- Vy_32_Inovace_Aj.9.8.3.6-Famous people
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.7 – Simple present tense 1
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.8 – Simple present tense 2
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.9 – Present continuous tense 1
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.10 – Present continuous tense 2
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.11 – Comparatives pro 9. Ročník
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.12 – Body and health
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.13 – First aid – shock
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.14 – First aid – fractures
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.15 – Passive sentences 1
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.16 – Passive sentences 2
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.17 – Passive sentences 3
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.18 – Famous people – Albert Einstein
- VY_32_Inovace_AJ.9.8.3.19 – Famous people – Barack Obama
- VY_32_Inovace_Aj.9.8.3.20 – Past Perfect tense
Veřejná zakázka „Komplexní dodávka – IT vybavení pro projekt na ZŠ Ukrajinská